29 Ağustos 2015 Cumartesi

Tuna ve Nil 6 Yaşında















Hayatımın anlamın değiştiren iki mucize.
Kollarımda minicik ve çaresiz iki bebekken hızla büyüyen iki melek.
Saniye saniye büyümelerini heyecanla izlediğim güzel çocuklarım.

6 yaşı bitirdiniz bu yaz sonunda ve artık 7 yaşındaki her çocuk gibi meraklı, hareketli, heyecan dolusunuz. Hayat sizin için hep sürprizlerle dolu, her gün yeni bir macera. Tabii benim için de öyle. :)

 

Hep söylüyorum, 29 Ağustos 2009 benim ikinci doğumgünüm.
Sizlerle yeniden doğdum, yeni bir hayata başladım.
Sizin de her doğumgününüz bir öncekinden daha fazla güzellikler getirsin miniklerim.
Mutlulukla parlayan gözlerinize hiç gölge düşmesin.
Hayatı iyisiyle, kötüsüyle, neşesiyle, zorluğuyla göğüslemeyi bilin.
Her zaman kendinize, içinizdeki sese ve bilginize güvenin.
Hayatıma kattıklarınız için teşekkür ederim.

Sizi herşeyden çok seviyorum...

İyi ki doğdun Tuna'm - İyi ki doğdun Nil'im



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder