23 Haziran 2015 Salı

Anasınıfı Mezunu İki Kuzu

3 sene önce tam da bu zamanlar çok heyecanlı ve endişeliydim.  Tuna ve Nil 3 yaşını doldurmak üzereydi ve artık kreşe gidebileceklerini düşünüyordum.  Bir yandan da çocuklarımı güvenli kanatlarımın altından çıkartıp hiç bilmediğim, tanımadığım insanlara emanet edecek olmanın endişesini ve korkusunu yaşıyordum.

Aylarca kendi kendimi ikna ettim ve sonunda hislerime güvenerek doğru bir okul bulduğuma karar verdim.  Küçük Kulüp Tuna ve Nil'in uzun eğitim ve öğretim hayatlarına ilk adımı attıkları yer oldu.  Başladıklarında miniciklerdi.  Şimdi, bugün karşımda kocaman iki çocuk var.  Eylül ayında ilkokula başlıyorlar ve bizi yepyeni heyecanlar bekliyor.

Tuna ve Nil'in ilk öğretmenleri Aliye öğretmen onları sevgiyle kucakladı ve çok kısa sürede içim çok rahat bir şekilde onları okulda bırakıp arkamı dönüp çıktım.  İlk sene ne kadar küçüklermiş, şimdi fotoğraflara bakınca anlayabiliyorum ancak.
Aliye Öğretmenimizle, 4 yaş Grubu
Tuna ve Nil okulu en başından beri çok sevdiler ve bir gün bile "gitmek istemiyorum" demediler.  Bu benim için çok önemliydi.  Anne bağımlısı olmadan kendi başlarına birey olabilmelerinin önemine inanıyorum.  Bir çocuk için en önemli iki duygu var.  Sevgi ve güven duyguları.  Bir çocuk sevgi ile büyüyorsa ve kendini güvende hissediyorsa gerisi teferruattır.  Tuna ve Nil böylece ilk senelerinde ilk arkadaşlıklarını kurdular, ilk kez okul kuralları ile karşılaştılar ve çok öğretici ve eğlenceli bir sene geçirdiler.






Güzel bir yaz tatilinden sonra artık okulun kıdemlilerinden oldular.  5 yaş grubunda bazı arkadaşları ayrıldı, bazı yeni arkadaşları oldu.  Aliye öğretmen çocuklarıyla çok mutluydu ve tabii biz de.  Bütün sene boyunca pek çok aktivitede biraraya geldik.  Arkadaşlarının anneleriyle görüşmeye, biz de kendi aramızda arkadaşlıklar kurmaya başladık.  








5 yaş sınfından mezun olan Kuzular Sınıfı yaz tatilinden sonra artık İlköğretimin ilk adımı olan Anasınıfı öğrencileri olarak, yani 6 yaş sınıfı olarak geri döndüler.






















Artık okuldan ayrılma vakti.  Tuna ve Nil 21 Haziran 2015 günü Küçük Kulüp'ten, öğretmenlerinden ve arkadaşlarından ayrılmanın hüznü, yeni bir okula başlayacak olmanın heyecanıyla dolu ve bir yaş daha büyümüş olarak bize harika bir gösteri sundular.













Anasınıfından mezun oldunuz kuzularım.  Şimdi sizi bekleyen hem zorlu hem de keyifli zamanlar var.  Bilmelisiniz ki ben her ihtiyacınız olduğunda yanınızdayım.  Sizin hayata hazırlanmanız için, kendi kanatlarınızla uçabilmeniz ve kendi yolunuzu çizebilmeniz için her zaman elimden gelenin fazlasını yapacağımı bilmenizi istiyorum.

Yolunuz açık ve şansınız bol olsun benim güzel çocuklarım.  Sizi her şeyden çok seviyorum.






Sürpriz soru:
Aradaki 10 farkı bulabilir misiniz?  :) 
(İpucu: 2012 - 2015)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder