9 Mayıs 2015 Cumartesi

Anne Oldum Ben...


Anne oldum ben,

Başka bir hayat, yaşadığım her şeyden farklı bir deneyim.

İki tane can emanet edildi bana ve onlara gözümden iyi baktım, gözümden sakındım, gözümden bile kıskandım.

İki tane mucize düştü hayatıma, onlar yaşama tutunurken ben bitirdiğim bütün okullardan daha zor olan annelik okulunda okumaya başladım.

Siz hayatı öğrenirken ben sizin sayenizde kendimi öğrendim.

Gücümü, zayıflığımı, bilgimi, bilgisizliğimi, sabrımı, sabırsızlığımı, tümünü test ettiniz ikiniz birlikte.

Koşulsuz ya da her koşulda sevmek neymiş onu öğrendim.

En saf duygularla sevilmek ve pamuk ellerle sarmalanmak neymiş onu öğrendim.

Anne oldum ben ve hayat bambaşka oldu.

Bütün sınavlarda başarılı oldum mu bilmiyorum ama her gün size bakarken içimden yükselen sevgi ve gurur bana diyor ki:

"Çok iyi bir şey yaptın Işık."

Tüm annelerin Anneler Günü'nü kutlarım...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder