31 Aralık 2012 Pazartesi

2013'e Merhaba

365 günü daha devirdik hayatımızda.  Takvimler değişirken hayatlarımız da değişiyor hızla.

Dünyada pek çok kötü şey oldu 2012'de.  Savaşlar, krizler, ölümler, mutsuzluklar, hırslara kurban giden yaşamlar...Güzel şeyler de oldu tabii dünyada ama kötüler daha çok akılda kalıyor korkarım.

Ben kendimi o kadar şanslı hissediyorum ki, 2012 bana ve aileme cömert davrandığı için.  Yaşadığımız her günün değerini bilmek gerektiğini bana öğrettiği için seviyorum 2012'yi.  Beni bir önceki seneden daha güçlü kıldığı ve yenilikler kattığı için de seviyorum 2012'yi.

Okulumuzun kapısında

Okulumuzun yılbaşı balosuna hazırız
Tuna ve Nil, benim hayatımı aydınlatan mucizelerim artık neredeyse 3.5 yaşını dolduruyorlar.  İnanılmaz güzeller, onlara her baktığımda içim titriyor, gözlerim doluyor.  Artık arkadaş gibi sohbet edebiliyoruz, ne kadar güzel bir duygu anlatamam.



Bir sürü yeni şey ve bir çok yeni duygu keşfediyorlar.  Artık çok sosyal çocuklar onlar, okul hayatlarını çok değiştirdi olumlu yönde.  Çok huzurlu ve keyifliyim bu yüzden.


Yeniyıla girerken dileğim herkes için sağlık ve huzur sadece.  İnsan daha ne ister ki??

Evimizde kutluyoruz biten ve başlayan günlerimizi

Merhaba 2013!

12 yorum:

  1. sağlık ve huzur varsa insan daha hiçbir şey istemez bence de :))
    sevgiler ,mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. nice nice uzun yıllar...güzel insanlar.

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, size de harika bir yıl dilerim

      Sil
  4. Mutlu yıllar hepinize Işık, çok şirinsiniz hepberaber!

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuza yazarcafede rastladım.İkizler bi harikalar çok ama çok şirinler fotoğraflara bayıldım ve beğenimi paylaşmak istedim.Allah herkese böyle güzellikler nasibetsin inşallah.Ve tabi banada:)
    Gecikmeli olsada kutlamam daha nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim tüm ailenize.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) umarım her şey gönlünüzce olur. Sevgiler bizden

      Sil