29 Ağustos 2014 Cuma

Tuna & Nil 5 Yaşında!


Temmuz ve Ağustos nasıl geçti hiç anlamadım ben bu sene.  Bir koşturmaca, haftasonları denize git gel, bayram tatili, Ankara günleri derken bitivermiş koca yaz ve Tuna ve Nil'in doğumgünü gelmiş çatmış.

5 sene önce bugün bu saatlerde heyecandan uyuyamıyordum.  Sabah olduğunda "anne" olacaktım, nasıl uyurdum ki?  

Aylarca heyecanla, merakla, endişeyle ve sabırla bebeklerimizi beklemiştik ve onlara kavuşmama saatler kaldığında "nasıl bir anne olacağım acaba?" diye korkudan ölüyordum.  Bu sorumluluk, hayattaki bu önemli değişim beynimi yoruyordu.  Sonra zorluklarıyla, keyifli anlarıyla, bana kattığı bir sürü değerle 5 seneyi geçirmişiz işte.

Bugün, 29 Ağustos 2014.  Tuna ve Nil 5 yaşlarını bitiriyorlar.  Onlara sorduğumda "6 yaş olduk değil mi anneeee?" diyorlar.  Her çocuk gibi bir an önce büyümek hevesindeler.  Oysa hepimiz tekrar çocuk olabilmek için neler vermezdik değil mi?


Ben büyük doğumgünü partilerini sevmiyorum, hele öyle palyaçolu, kocaman pastalı, gereksiz gürültülü partileri.   Bir kaç sene sonra nasılsa bana büyük doğumgünü partileri yapmam için bana baskı yapabilirler düşüncesi ile doğumgünlerini sade ama eğlenceli yapmaya özen gösteriyorum.  Geçen sene okullar açıldığında kreşte arkadaşları ile kutlamışlardı ve çok hoşlarına gitmişti.  Bu sene de sanırım öyle bir kutlama daha uygun olacak.



Bugün zaten onlarla başbaşayız, babaları yurtdışında olacağı için doğumgünlerini  27 Ağustos'ta bizim evlilik yıldönmümüzle birlikte kutladık.  Alsancak'ta güzel bir yemek yedikten sonra aynı gün İzmir Gündoğdu Meydanın'da Gezi olaylarında kaybettiklerimiz adına düzenlenen "Bring the Boys Back Home" konserini dinlemeye gittik.  

Bugün de çocuklarımla başbaşa eğlenceli bir program bulacağımızdan eminim.  Tabii İzmir de neredeyse 40 dereceyi bulan sıcakta dışarıya çıkmak ne kadar mantıklı olacak bilemiyorum ama yine de bugün onların günü olsun ve bol bol eğlensinler istiyorum.


Ben onlar hayatımda olduğu için zaten hep çok eğleniyorum.

Canım çocuklarım, Tuna'm, Nil'im,

Siz benim mucizelerimsiniz

Siz benim bu hayatta yaptığım en güzel şeylersiniz

Siz benim hayatı daha çok sevme sebebimsiniz

Dilerim şansınız bol olsun, hayat size cömert davransın ve aklınızla, yeteneklerinizle, güzel kalbinizle hayatta istediğiniz şeyleri yaşayın, mutlu olun.

İyi ki doğdunuz, iyi ki sizin anneniz oldum.

Sizi çok ama çok seviyorum...

IŞIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder