23 Haziran 2014 Pazartesi

Yılsonu Gösterisi Heyecanı ve Gururu

Tuna ve Nil artık 5 yaşını bitirmek üzereler.  Bebeklik fotoğraflarına baktığımda aradan asırlar geçmiş gibi geliyor bazen.  Onlara her baktığımda, kafamı bile çevirdiğimde büyüyorlar sanki.

Küçük Kulüp Çocuk Evleri'nde ikinci senelerini tamamlayan Tuna ve Nil önümüzdeki sene artık anasınıfı öğrencisi olacaklar.  2015 Eylül ayında da ilkolulla seneler sürecek eğitim- öğretim hayatları tam anlamıyla başlamış olacak.

Aylardır bugün için hazırlandılar, heyecanlandılar, yoruldular.  Nihayet Nil günlerdir bana anlattığı yerlere kadar olan elbisesini giyecek ve Tuna benden sır gibi sakladığı folklor gösterisine çıkacaktı.  Bütün beklentilerimizin sonunda 21 Haziran'daki yılsonu gösterisi bizim için gerçek bir şölen oldu.

Gösteriyi izlemek için babaanne, dede ve babam bizim için İzmir'e geldiler.




Öğleden sonra başlayacak gösteri için hazırlıklarımız sabahtan başladı.  Elbette erkek çocukla kız çocuk arasında fark oluyor böyle zamanlarda.  Nil çok önceden benden sözünü aldığı ojesini ve göz makyajını bekliyordu sabırsızlıkla.  Saçını da topuz yaptırmamız gerekiyordu.  Bir telaş bir telaş...

Salonda yerimizi aldık, fotoğraf makinelerimiz, kameralarımız hazır şekilde beklemeye başladık.

İlk gösteri en çok merakla beklediğim folklor oldu.  Adıyaman oynadılar miniklerim arkadaşlarıyla birlikte ve o kadar güzel başardılar ki.  Öğretmenleri de kendileri de çok büyük bir alkışı hakettiler.








Belki size komik gelebilir ama ben ilk kez folklor seyrederken gözlerimden yaşlar aktı.  Özellikle 6 yaş grubunun Kafkas oyunu muhteşemdi.  Gelecek sene de mutlaka folklore devam etmelerini istiorum kendileri de isterlerse elbette.  Her açıdan çok şey kattığını düşünüyorum.

Okuldaki jimnastik dersleri de çocukların çok sevdiği derslerden biri.  Jimnastik öğretmenleri de her sene bizlere güzel bir gösteri sunuyorlar.







Bale gösterisi de heyecanla beklediğimiz bir diğer gösteriydi.  Aslında haftada sadece bir saat aldıkları dersle ilgili çok büyük bir beklenti içinde değiliz, sonuçta profesyonel olarak bu işi yapacağını düşünmüyorum Nil'in ama dansa çok yatkın olduğunu ve sahnede olmaya bayıldığını biliyorum.  Dans hayatında olacak gibi geliyor bana gelecekte de.  Gösteride kukla dansını başarıyla sergilediğini düşünüyorum.





Okulda müzik derslerinde pek çok şarkı öğrendiklerini biliyorum çocuklarımın.  Özel olarak söylemeseler de arada sırada kendi kendilerine mırıldanırken duyuyorum, çok hoşuma gidiyor.  Koro çalışmasında bize hem Türkçe hem İngilizce şarkılar söylediler.  Söylerken de çok eğlendiler.  Fotoğraflardan da anlayabileceğiniz gibi en çok keyif alan çocuk kesinlikle Nil'di.  Ablamın deyimiyle "Sanki Hair müzikalinde sahne alıyor gibi" ydi.





İngilizce bir gösteri bile yaptılar bu sene büyük sınıflarla.  "Space & Future" (Uzay ve gelecek) temalı yılsonu gösterisinde Nil "Ay" rolündeydi ve "I am the moon, the moon is earth's sattelite"  (Ben ayım, ay dünyanın uydusudur) cümlesini o kadar çok çalışmıştı ki, başarılı olacağından şüphem yoktu.  Beni hiç şaşırtmadı ve çok profesyonel bir şekilde eline mikrofonu aldı, şovunu yaptı.



En son olarak sınıf gösterileri vardı.  Yine aynı tema ve kızlar Güneş, Dünya, Ay ve gezegenleri, erkekler de yıldızları temsil ediyordu.  Hepsi sahnede harika görünüyorlardı.




Sahne arkasını çok merak ettiğim halde kulise gitmemiz istenmediği için hiç teşebbüs etmedim ama arkadaşlarımızdan biri dayanamamış ve kulise adeta bir ajan gibi sızarak bizimle çektiği fotoğrafları paylaştı.  Onları da anılarımıza eklemek istiyorum.  İşte Kuzular Sınıfı kuliste...




Çocuklarımı iki senedir emanet ettiğim ve beni bir an için bile pişmanlık duygusuyla karşılaştırmayan okul kurucumuz Filiz Üstel, öğretmenimiz Aliye ve tüm emek verenlere bir kez de bu sayfada teşekkür etmek isterim.  Küçük Kulüp Tuna ve Nil'in hayatında hep çok önemli olacak bundan eminim.


Büyük heyecanla beklediğimiz gösteri sonlandığında çok keyifli ve gururluyduk.  Çocuklarımızla fotoğraflar çektik ve bu güzel gün için onları tebrik ettik.  Nil prenses kıyafetiyle Tuna da "damat gibi oldum" dediği kıyafetiyle bir süre daha keyif yaptılar.





İkiz Mucizelerim, Tuna'm, Nil'im, beni her zaman gururlandıran kendinden emin ve her ortamda eğlenmeyi, hayatın tadına varmayı bilen hallerinizin bir ömür boy sürmesini diliyorum.

Bize yaşattığınız her an için size teşekkür ederim.  Benim aydınlığım, ışığım, herşeyimsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder