25 Haziran 2013 Salı

Tuna ve Nil'in Sene Sonu Gösterisi

Tuna ve Nil geçtiğimiz Eylül ayında başladıkları kreş maceralarının ilk senesini 1.5 aydır hazırlandıkları ve bizden sır gibi saklanan sene sonu gösterileri ile harika bir şekilde tamamladılar.

Gösteri 22 Haziran Cumartesi günü Narlıdere Kültür Merkezi'nde olacaktı ve bu büyüj gün için tüm ailemizin yanımızda olması bizim için çok önemliydi.  Anneanne, babaanne, dedeler, teyze, kuzen, amca ve yenge hepsi bizimle birlikte bu harika günü paylaşmak için İzmir'e geldiler.

Tuna ve Nil'i gösteriden 2 saat önce kültür merkezine bıraktım ve heyecanla beklemeye başladık.  Gözteri saati geldiğinde yerlerimize oturduk, kamera ve fotoğraf makinalarımız hazır, nefesler tutulmuş izlemeye başladık.

Önce daha büyük sınıfların bir iki gösterisi vardı.  Sonra bale dersi alan öğrencilerin sırası geldi ve tabii Nil'in sahneye çıkmasıyla benim içimden pek çok şey akıp gitti.  Minicik bebeğim sahnede, son derece profesyonel bir edayla performans sergiliyordu.





Bu güzel anlardan sonra bir kaç büyük sınıf gösterisi izledik ve gerçekten çok gurur vericiydi, özellikle folklor ve jimnastik gösterileri çok başarılıydı.  Gelecek senelerde Tuna ve Nil'de bu ekipte olabilirler.




duygu dolu bir an, adam olacak çocuklar

Küçük bir aradan sonra kalabalık bir koro ekibi çıktı sahneye ve en önde Tuna ve Nil'i görünce çok heyecanlandım yine.  Tuna her zamanki gibi farklı şeylerle ilgileniyordu, ışıklar, mikrofon, seyirci.  Nil çok rahatı, senelerdir sahneye çıkıyor gibiydi.




Korodan sonra 4 yaş gruplarının farklı hayvan kostümleri ve değişik danslarıyla olan gösterileri başladı.  Tuna ve Nil'in sınıfı Caretta olmuşlardı ve çok sevimlilerdi.  Müzikler ve danslar çok hoştu ama şu anda bloguma bir şekilde video yükleyemiyorum.  O yüzden fotoğraflarla yetinmek zorundayım.








Müthiş heyecan ve duygu selinden sonra Nil ve Tuna'yı aldık ve kocaman ailemizle çok güzel bir yemek yedik.  Çocuklar yemyeşil çimlerde koşup oynadılar.  Harika bir haftasonuydu.








Bu yaz sonunda Tuna ve Nil 4 yaşlarını bitiriyorlar.  Büyük bir hızla büyüyor, öğreniyor ve değişiyorlar. Sevgi dolu, hareketli, meraklı ve heyecanlı olmaları beni çok mutlu ediyor.  Hayatıma çok büyük anlam katan çocuklarım artık kendilerini daha çok göstermeye, yeteneklerini ve isteklerini daha belirgin bir şekilde ortaya koymaya başladılar.  Onları iyi bir geleceğin beklediğini umuyorum, aydınlık, özgür ve barış dolu bir gelecek...

Beni çok gururlandırdınız küçük düdüklerim, komedi dans ikilim, güzel çocuklarım.  Sizi çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder