29 Ağustos 2012 Çarşamba

Tuna ve Nil'in 3. Doğumgünü

Bir sıcak ve sarı yaz daha yerini yavaş yavaş hüzünlü ve narin bir sonbahara bırakmaya hazırlanırken Tuna ve Nil 3. senelerini de bitirdiler ve kanatlanıp uçmaya başladılar.

seviyorum bu fotoğrafı
"Daha dün bebektiniz, ne ara büyüdünüz?" demek istiyorum.  Çevremdeki pek çok çocuk sahibi kişi bana sürekli "Çok çabuk büyüyorlar, keyfini çıkart" derlerdi Tuna ve Nil bebekken.  Tabii ben o zamanlar telaştan, yorgunluktan ve hafif depresif hallerim yüzünden bu "tadını çıkartma" eylemini çok da fazla gerçekleştiremedim.  Benim bebeklik günlerine dair anılarımın pek çoğu uykusuzluk, yorgunluk, biberonlar, bezler, ev işleri ve kendini unutmaktan ibaret gibi geliyor bazen ama bütün bunlara rağmen her zaman kendi içimde "çok mutlu" oldum.  Bu iki dünya güzeli mucizeyi hakettiğime bile inanamadım çoğu zaman.  Tadını çıkartamadım belki bebekliğinizin ama her gün bir önceki günden daha mutlu oldum hayatlarınızın en yakın şahidi olduğum için.

Bu sene de doğumgününüzde Ankara'daydık.  Artık "Ankara'ya gidiyoruz" dediğimde ikiniz de sevinç çığlıkları atıyorsunuz.  Biliyorsunuz ki orada çok ama çok seviliyorsunuz.  Anneanne, babaanne, dedeler, teyzeniz, enişteniz, amcanız, yengeniz ve tabii ki 3. kardeşiniz Gün orada sizi bekliyorlar.  İzmir'de ne kadar yalnızsak Ankara'da bir o kadar kalabalığız ve eğlenceliyiz her zaman.

Artık birbirinize yetiyorsunuz galiba
dedenin gece treni :)
Ankara'daki günlerimiz her zamanki gibi harika geçti.  Özlediğimiz dostlarımızı gördük, kuzenimin düğününe katıldık.  Ailemle özlem gidermeye çalıştım.  Çocuklarımızla Kuğulu Park ziyaretimizi yaptık.  Bir hafta böylece su gibi akıp geçti.




"Zeynel" sevdiğimiz, çocuk dostu bir yer
çok iyi anlaşırız biz
bir tür doğal tedavi mi?
kirlenmek güzeldir, destekliyorum
Bu seneki doğumgününüzü büyük bir parti olarak değil sadece küçük ailemizin olduğu bir akşamüzeri buluşması şeklinde yaptık.  Küçük bir pasta, bir sürü güzel hediye ve çimlerde koşturan üç küçük civcivle çok güzel bir gündü.  Tuna Neşet Eniştesi'nin aldığı oyuncak motorsikleti görünce aklını yitirdi. Nil'de bir kelebek edasıyla ortalıkta süzülüyordu.  Can da fotoğraf makinesini arkasından böyle ve daha pek çok harika an yakalıyordu. 
minik kelebek Nil
yakışıklım, kızlara göz kırpan oğlum :)

bahçenin neşeleri
galiba bir plan yapıyorlar

vee pastaa
biz 3 kardeşiz :)
yenge-babaanne-dede-anneanne-amca




Yeni yaşınız kutlu, mutlu olsun canlarım.  Önünüzdeki günler size şans, mutluluk ve sağlık getirsin.

Nice yıllara...

1 yorum: