31 Aralık 2013 Salı

Geride Kalanlar ve İleriye Umutla Bakmak - Güle Güle 2013

Sevmedim seni 2013. Başından beri sevmedim hem de. Canım dedem gitti önce, sonra canım babaannem. İnsanın atalarını yitirmesi tanımlanamaz acılar veriyormuş. Tanımlayamıyorum zaten. Başka bir sürü kayıplar. Ülkemin içine düştüğü durum, insanlarımızın hızla birbirine düşman edilmesini izlemek. Çok şükür ki sağlığımız yerinde ve hayat bir şekilde devam ediyor. Tuna ve Nil çok ama çok hızlı büyüyorlar.
Laflar inanılmaz.. En son geçenlerde Tuna babasına "Hayatıma karışamazsın" dediğinde ergenlikte çok zorlanacağımızı anladık. Nil sanırım sahne sanatları ya da performans içeren bir şeyler yaparsa bu hayatta çok mutlu olacak. İnanıyorum. Onlar benim umudum, varoluşumun en önemli gerçeği. Tüm güzellikleri diliyorum onlar için.
İyisiyle, kötüsüyle, acısıyla, tatlısıyla bittiğine, gittiğine seviniyorum 2013. Takvimden bir yaprak eksilip 2014 yazdığında mucizeler olmayacak, bunu hepimiz biliyoruz. Ama umutları söndürmeden, çok çalışarak ve güzel nesiller yetiştirerek güzel bir gelecek kurulacağına inancım sonsuz. Aydınlık, barış ve özgürlük dolu, sağlık ve keyifle süren yeni bir yıla, umutla...
Hoşgeldin 2014, seni sevmek istiyorum haberin olsun. Herkese sevdikleriyle birlikte çok güzel bir sene diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder