29 Aralık 2010 Çarşamba

2010 bitti, sıradaki...

2009 senesi bana hayatımdaki en büyük iki armağanı verdi, kızım ve oğlum. 2010 ise Tuna ve Nil’in hızla büyüyüp bebeklikten çocukluğa geçtikleri dolu dolu bir sene oldu benim için.


Artık yürüyen hatta koşan iki bıcırık eşliğinde güzelleşen hayatımızda önemli iki seneyi geride bıraktık ve ileriye baktığımda içimi kaplayan heyecan 2011’e güleryüzle merhaba dememi sağlıyor.


Her gece çocuklarımı yatırıp ev sessizliğe büründüğünde, her sabah müthiş bir enerjiyle güne başladığımızda, birbirleriyle kovalamaca oynayıp mutlulukla cıvıldadıklarında ve zaman zaman sabaha karşı koynumuzda onları koklayarak uyandığımızda işte hayat bu diyorum ve hep ve çok şükrediyorum tüm sahip olduklarım için.


 
Şimdi evimizde yeni yıl havası eserken en büyük dileğim son iki sene yaşadığımız mutlulukların tüm hayatımıza yansıması olabilir ancak. Bundan fazlasını istemek herhalde şımarıklık olur diye düşünüyorum.


 
Herkese sağlıklı, neşe ve güzelliklerle dolu bir 2011 diliyorum.


İşte size eşimle birlikte yaptığımız yeniyıl kartımız.  Sevgilerimizle...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder